wtorek, 8 listopada 2016

100+ derek chellenge

Witajcie znowu!

Kiedy jakiś czas temu (w kwietniu) kupiłam kilka drobiazgów od Silver Stallion Saddlery. W paczce, mimo niesamowitego siodła, bardzo zainteresowało mnie coś innego, a mianowicie różowa derka.



Calypso została mianowana na nosicielkę tej, pięknej derki. Uznałam jednak ,,Czemu tylko ona miałaby mieć taki zestawik?'' i postanowiłam, że spróbuję uszyć coś sama dla moich małych kopytnych. Długo trwało, ale znalazłam potrzebne materiały i mój pierwszy zestaw powędrował do Cherry:

Oczywiście, widać na niehttps://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6849130286431885231#editor/target=post;postID=5569435362341351400j sporo niedociągnięć takich jak lekko odstająca mulina, czy nieidealnie obcięte paski, ale każdy się uczył, czyż nie? Z kolejną poszło lepiej i pomarańczowy zestaw Ramzesa wygląda tak:


Kolejna była już trochę mniejsza, gdyż wzorowałam się na derce dla kucyka od SS Saddlery::
A z moich łapek powstała ta:

Dodałam do niej po bokach po gwiazdce:

A uwiąz wyszedł bardziej estetyczny:

Jedynie zapięcie nie wyszło ;p

Następna należy do Aragorna, do pyska mu w morskim kolorze :) Kantar jest jednak, z powodu braku muliny w takim kolorze, tasiemkowy, ale nie wygląda to źle. I ostatnia, jeszcze nieskończona derka:
Brakuje jeszcze zapięć oraz kantaru, ale już jest do pokazania. Jednak, zastanawiacie się co ma tytuł do posta? Otóż postanowiłam, że każdy mój koń, kuc i źrebak dostanie taki właśnie zestawik. Trochę to potrwa, ale półka już bardziej kolorowa. Co jakiś czas będę dodawać posta o kolejnych derkach, ale wy możecie mi dawać pomysły, wzorek, kolor do danej figurki itp. Może kiedyś mi się to uda?

Trzymajcie kciuki!

Do napisania w kolejnym poście



5 komentarzy:

  1. piękne derki ❤❤❤
    najbardziej podoba mi sie ta niebieska w kratkę ;)
    wygląda cudnie. ja też ostatnio parę zrobiłam :) Hmmm.... może jakąś derke świąteczną ?? czerwoną ze wzorkiem w śnieżynki ;D
    pozdrawiam cieplutko !!!!
    posta bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne derki ❤❤❤
    najbardziej podoba mi sie ta niebieska w kratkę ;)
    wygląda cudnie. ja też ostatnio parę zrobiłam :) Hmmm.... może jakąś derke świąteczną ?? czerwoną ze wzorkiem w śnieżynki ;D
    pozdrawiam cieplutko !!!!
    posta bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. ta zielona też jest cudowna
    mam pytanie z czego dokładnie je wykonujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska w kratkę jest autorstwa Silver Stallion Saddlery :) Wykonuję je z polaru, ktory kupuję w ciuchlandach ;) wychodzi dużo taniej. A świateczna derka to niezły pomysł.
    Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Może napisałabyś post jak zrobić taką derkę? :D chętnie bym skorzystała... ;)

    OdpowiedzUsuń